Saturday, April 11, 2015

Alhamdulillah wa syukurillah

Siapa tak pernah rasa down?
Dan Alhamdulillah aku bersyukur ALLAH sentiasa bantu
Kalau nak ikotkan hati ni, lama aku lari
Tapi ikot hati mati
Maka ikot petunjuk Ilahi
Sebab dalam petunjuk, ada bekalan kekuatan
Untuk menemani sepanjang perjalanan

Alhamdulillah tempoh down aku tak pernah makan masa yang lama
Paling lambat 2 hari
Orang tanya dan expect sebab aku keras
Well supposedly im not
But then I HAVE and HAD to learn
The meaning of healing.
And the healing is only on ALLAH
And the healer is the only ONE, ALLAH.

Aku suka.
Bila aku ada masalah. Aku suka balik pada ALLAH.
Berbanding kongsi dengan manusia.
The loner kan?
Nop
Sebab susah lah letak kepercayaan pada makhluk.
Got so many times being prey of backstabber
Bukan teruk sangat.
Cuma kongsi ja.
Tp bg aku its a big things kot.
Bila kita diceritakan atau org sudi berkongsi dengan kita which means kita dipercayai
So dont ever


No comments: